donderdag 21 oktober 2010

POSTCARD N° 5


Ter gelegenheid van mijn 50ste verjaardag heb ik een aantal postkaarten laten maken, een gimmick. Omdat ik het VIADUC DU VIAUR wat meer onder de mensen wil brengen heb ik dit (alles behalve perfecte) postkaartje gemaakt, 100 stuks besteld, en die ga ik "weggeven" aan gewillige slachtoffers (lol). Beschouw het mijn persoonlijke PROMO TOUR !

In Frankrijk bezitten ze een patrimonium om -U- tegen te zeggen, maar in vele gevallen zit men te wachten tot "buitenlanders" met geld komen om de zaak van de ondergang te redden. Dit KUNSTWERK krijgt niet eenzelfde subsidie als het VIADUC van GARABIT om de doodeenvoudige reden dat le VIADUC du VIAUR "niet" door EIFFEL zelf gebouwd is ... en dat terwijl dit viaduct veel mooier is dan dat van GARABIT !

OK, akkoord, herschilderen is aan de orde, dringend, er staan wegwijzers genoeg om het viaduct te "vinden". En de "bomen" rondom de pilaren van de brug ... welja, napalm is wel extreem, maar wellicht nog de enige uitweg ...


Indien Je graag de postkaart toegezonden wil krijgen (de voorraad is beperkt !!!!) stuur dan één aan Jezelf gefrankeerde omslag naar (maximum 2 kaarten per omslag + vergeet niet Je naam en adres op de omslag te schrijven) + 1 zegel (normale brief) :

If You want to obtain the postcard (the stock is limited !!!!) please sent me a stamped enveloppe (maximum 2 postcards per enveloppe + don't forget to write Your name and adress on the enveloppe) + 1 stamp :

Si Vous Voulez obtenir la carte postale (le stock est limité !!!!) envoie moi une enveloppe timbré (maximum 2 cartes par enveloppe + n'oublie pas de mettre votre nom et adresse sur l'enveloppe) + 1 timbre (lettre normale) :

Rik Scherpenberg
St. Servaastraat 19/1
3700 Tongeren
België-Belgique-Belgium

rik.scherpenberg@mil.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten